Ringostat – сервіс у сфері кол-трекінгу (call tracking), розроблений ІТ-компанією Netpeak, що допомагає відстежувати ефективність каналів залучення клієнтів за допомогою аналітики телефонних дзвінків.
Гості запропонували студентам актуальні вакансії в їхній компанії та пояснили вимоги до майбутніх працівників.
Під час зустрічі молодь також розглянула етапи пошуку роботи, проаналізувала джерела вакансій, відпрацювала навички складання резюме. Фахівці дали поради і рекомендації, як зробити усвідомлений вибір місця майбутнього працевлаштування. На їхню думку, найкращою для людини є та робота, яка охоплюватиме її знання, вміння, цінності і водночас приноситиме задоволення. Тоді робота перетвориться на хобі, на улюблене заняття, в якому працівник завжди буде прагнути досягнути вершини.
Наприкінці зустрічі представники Ringostat запевнили, що будуть раді бачити студентів у своїй команді.