ЗАКРИТИ

Студентський вік є періодом пошуків самоствердження і самостійності, вдосконалення і формування соціальної зрілості, розвитку мислення і образу поведінки, тобто періодом, який суттєво впливає на подальші роки життя. Особливий вік, за чарівністю та привабливістю якого проглядаються труднощі і протиріччя бурхливого процесу розвитку особистості.

Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова одним із пріоритетних завдань визначає створення сприятливого виховного середовища, яке б забезпечувало формування всебічно й гармонійно розвиненої людини.

vyhovna-robota-1


Виховна робота Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова

vyhovna-robota

Основна мета: виховання духовно багатої особистості, громадянина України, формування висококваліфікованого фахівця, здатного до самоосвіти, до творчої самостійної діяльності, до гармонізації взаємовідносин із навколишнім середовищем.

Принципи виховної роботи: 

  • демократичності – визнанні академічною спільнотою права кожного на свободу виявлення своєї творчої індивідуальності, усунення авторитарних методів виховання;
  • гуманізації – створенні умов для особистісної самореалізації, формуванні людяної, щирої, доброзичливої, милосердної особистості;
  • єдності навчальної та виховної діяльності – консолідації студентства та науково-педагогічних працівників у єдину академічну спільноту, об’єднану спільною мораллю та ідеями;
  • послідовності, системності і наскрізності – привнесенні виховних аспектів у всі форми освітнього процесу, зв’язок виховання з життям, трудовою діяльністю народу та продуктивною працею;
  • диференціації та індивідуалізації виховного процесу – врахуванні у виховній діяльності рівнів фізичного, духовного, психічного, соціального, інтелектуального розвитку студентів, стимулюванні їхньої активності та розкритті творчої індивідуальності;
  • єдності теорії та практики – реалізації набутих студентами знань, умінь і навичок на практиці, включаючи самоврядну та громадську діяльність;
  • природовідповідності – врахуванні багатогранної і цілісної природи людини, вікових та індивідуальних, соціально-психологічних особливостей студентів;
  • пріоритету правової свідомості – вихованні поваги до конституційних прав та свобод людини.

Напрями навчально-виховної діяльності:

1. Національно-патріотичне виховання:

  • формування національної свідомості і відповідальності за долю України;
  • виховання любові до рідної землі, її історії, відновлення і збереження історичної пам’яті;
  • культивування кращих рис української ментальності (працелюбності, індивідуальної свободи, глибокого зв’язку з природою та ін.);
  • виховання бережливого ставлення до національного багатства країни, мови, культури, традицій.

2. Інтелектуально-духовне виховання:

  • розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення;
  • виховання потреби самостійно здобувати знання та готовності до застосування знань, умінь у практичній діяльності;
  • реалізація особистісного життєвого вибору та побудова професійної кар’єри на основі здібностей і знань, умінь і навичок;
  • виховання здатності формувати та відстоювати власну позицію;
  • формування особистісного світогляду як проекції узагальненого світосприймання.

3. Громадянсько-правове виховання:

  • прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина;
  • виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів України;
  • виховання громадянського обов’язку перед Україною, суспільством;
  • формування політичної та правової культури особистості;
  • соціальний захист студентів;
  • залучення студентської молоді до участі у доброчинних акціях і розвитку волонтерського руху.

4. Моральне виховання:

  • формування почуття власної гідності, честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни;
  • формування моральної культури особистості, засвоєння моральних норм, принципів, категорій, ідеалів суспільства на рівні власних переконань;
  • становлення етики міжетнічних відносин та культури міжнаціональних стосунків.

5. Екологічне виховання:

  • формування основ глобального екологічного мислення та екологічної культури;
  • оволодіння знаннями та практичними вміннями раціонального природокористування;
  • виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство;
  • виховання готовності до активної екологічної та природоохоронної діяльності.

6. Естетичне виховання:

  • розвиток естетичних потреб і почуттів, художніх здібностей і творчої діяльності;
  • формування у молоді естетичних поглядів, смаків, які ґрунтуються на українських народних традиціях та кращих надбаннях світової культури;
  • вироблення умінь примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті.

7. Трудове виховання:

  • формування особистості, яка свідомо та творчо ставиться до праці в умовах ринкової економіки;
  • формування почуття господаря та господарської відповідальності;
  • розвиток умінь самостійно та ефективно працювати.

8. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя:

  • виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, здорового способу життя;
  • фізичне, духовне та психічне загартування;
  • формування потреби у безпечній поведінці, протидія та запобігання негативним звичкам, профілактика захворювань;
  • створення умов для активного відпочинку студентів.

 

Ми працюємо над тим аби виховати нове покоління достойними громадянами своєї держави – України

 

Будуємо майбутнє разом із:

  • Черкаська обласна бібліотека для юнацтва
  • Управління освіти і науки Черкаської ОДА
  • Greening planet
  • Національна служба письменників України
  • Патрульна поліція Черкаської області
  • Stop bulling

 

Тимошенко Ірина Василівна

Проректор з виховної роботи prorektor-vr@suem.edu.ua