ЗАКРИТИ

Східноєвропейський університет розробив варіант слогана для туристичного бренду Черкащини

Східноєвропейський університет розробив варіант слогана для туристичного бренду Черкащини

Східноєвропейський університет бере участь у конкурсі «Черкащина обирає слоган», ініційованому Департаментом регіонального розвитку Черкаської ОДА в межах розробки туристичного бренду регіону.

Над пропозиціями щодо слогана студенти спеціальностей «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа» почали працювати в п’ятницю, коли до вишу завітала голова Асоціації гостинності Черкащини Валентина Височин і ознайомила з умовами участі в конкурсі. Молодь поділилася на команди, кожна з яких розробила власний варіант гасла з обґрунтуванням. У підсумку студенти запропонували вісім варіантів, з яких у ході дискусії залишили один пріоритетний. Як наголошують вихованці СУЕМ, їхній слоган відображає рух життя, за допомогою якого можна зображувати всі принади Черкаського регіону: спорт, кухню, козацьку історію, пам’ятки садово-паркової архітектури тощо.