ЗАКРИТИ

Представники кафедри економіки, обліку і оподаткування долучилися до конференції компанії Epam!

Представники кафедри економіки, обліку і оподаткування долучилися до конференції компанії Epam!

29 листопада 2024 року відбулась EPAM AUTUMN DATA CONFERENCE – провідна онлайн-подія з експертами з усього світу.

Для всіх, хто живе даними та хоче бути в курсі новітніх технологічних трендів, присвячена інжинірінгу даних!

До неї долучилися представники кафедри економіки, обліку і оподаткування Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова, яка забезпечує підготовку студентів за освітньою програмою «Цифрова економіка».

На конференції були присутні найкращі спікери у галузі на одній віртуальній сцені, які розповідали про те, як дані, хмарні технології та штучний інтелект змінюють сучасний бізнес.

Можна було почути про унікальний досвід роботи з великими даними. Також були представлені проєкти з компаніями світового масштабу: цікаві історії реальних кейсів з викликами та уроками, які винесли з них.

Конференція була розділена на 3 стріми:

Architecture and StoryTelling: виступи про те, як створити міцну архітектуру даних, що підтримає зростання бізнесу, як вдало інтегрувати технології та стратегічні рішення, що трансформують компанії. Слухачам наводили реальні приклади, унікальні виклики, історії успіху.

Engineering Expertise Unleashed: потік, орієнтований на технічні аспекти від аналізу великих даних до вирішення складних технічних завдань.

Cloud and AI Innovations: звучала інформація про те, як впровадження AI та хмарних інновацій допомагає компаніям автоматизувати процеси, оптимізувати ресурси та вирішувати надскладні задачі.

Конференція проходила в онлайн-форматі. Учасники мали змогу обговорювати свої ідеї та ділитися враженнями від доповідей одразу в коментарях до трансляцій треків.
Постійне навчання, удосконалення навичок та готовність до впровадження інновацій визначають успіх у сучасному технологічному середовищі.

Autumn Data Conference — це унікальний продукт Data & Analytics практики в EPAM, спрямований на висвітлення цінних інсайтів, які компанія збирає протягом останніх років на реальних проєктах.