ЗАКРИТИ

Наукова співпраця зі стейкголдерами

Наукова співпраця зі стейкголдерами

Викладачі та студенти кафедри фінансів Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова взяли участь у науковому заході організованому стейкголдером спеціальності – Громадською організацією «Інтелектуальний центр просторового розвитку територій» (м. Черкаси).

29-30 липня 2025 року ГО «Інтелектуальний центр просторового розвитку територій» провела Всеукраїнський науково-практичний хакатон «Розвиток України в контексті можливостей міжнародної конференції з питань відновлення України URC2025».

Хакатон об’єднав представників наукових установ, закладів вищої освіти, органів державної влади, громадських організацій та експертного середовища з різних регіонів України – зокрема з Києва, Дніпра, Івано-Франківська, Кам’янця-Подільського, Конотопа, Кропивницького, Луцька, Львова, Рівного, Тернополя, Харкова, Херсона, Черкас та інших міст.

Серед ключових доповідей варто відзначити:

●Ольгу Дем’янчук, д.е.н., професора, директорку Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки Національного університету «Острозька академія», яка представила бачення джерел фінансування відновлення громад;

●  Михайла Клименка, начальника відділу Департаменту будівництва Черкаської ОДА, з доповіддю про інклюзивність та створення безбар’єрного простору;

●Юлію Шулик, к.е.н., доцентку кафедри фінансів та бізнесу Національного університету «Острозька академія», яка акцентувала на питаннях підвищення інвестиційної привабливості громад.

Здобувачі спеціальності «фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» також представили результати своїх досліджень у галузі розвитку громад. Кращі доповіді було відзначено сертифікатами.

Дякуємо Голові Правління ГО «Інтелектуальний центр просторового розвитку територій» - д.е.н., професору Юрію Пасічнику за можливість долучитись до заходу. Подібні ініціативи є важливими для академічної спільноти, адже дозволяють студентам і викладачам долучатися до міжсекторального діалогу, поєднувати навчальний процес із практичними завданнями відновлення та розвитку громад, а також здобувати цінний досвід командної роботи у форматі хакатону.