Спираючись на данні соціальних мереж та відгуки провідних маркетологів підприємств міста ми підготували підбірку найбільш корисних книг з маркетингу.
1. "Маркетингові війни" авторів Ела Райса, Джека Траута, 1985 рік
"Marketing Warfare" by Al Ries, Jack Trout, 1985 year
2. "Поведінкова економіка. Чому люди діють ірраціонально і як отримати з цього вигоду" автора Річард Талер, 2015 рік
"Misbehaving: The Making of Behavioral Economics" by Richard Thaler, 2015 year
3. "Стратегія Блакитного Океану" авторів Чана Кіма та Рене Моборна, 2004 рік
"Blue Ocean Strategy" by W. Chan Kim and Renée Mauborgne, 2004 year
4. "Як розвиваються бренди: чого не знають маркетологи" автора Байрона Шарпа, 2010 рік
"How Brands Grow: What Marketers Don't Know" by Byron Sharp, 2010 year
5. "Огілві про рекламу" автора Девіда Огілві, 1983 рік
"Ogilvy on Advertising" by David Ogilvy, 1983 year
6. "Код зламано" автора Фила Барден, 2013 рік
"Decoded: The Science Behind Why We Buy" by Phil Barden, 2013 year
7. "Доставка щастя" автора Тоні Шея, 2010 рік
"Delivering Happiness" by Tony Hsieh, 2010 year
8. "Від хорошого до великого " автора Джима Коллінза, 2001 рік
"Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't" by Jim C. Collins, 2001 year
9. "Фіолетова корова: змініть свій бізнес, ставши видатним" автора Сета Ґодіна, 2003 рік
"Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable" by Seth Godin, 2003 year
10. "Мислення швидке й повільне" автора Деніела Канемана, 2011 рік
"Thinking, Fast and Slow" by Daniel Kahneman, 2011 year