ЗАКРИТИ

Навчально-практичний посібник «Маркетинг»

Навчально-практичний посібник «Маркетинг»

Вітаємо Савченка Сергія Олеговича, першого проректора, професора, доктора економічних наук та Сукач Олену Миколаївну, кандидата економічних наук, доцента, завідувача кафедрою фінансів Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова із виходом навчально-практичного посібника по маркетингу.

Навчально-практичний посібник «Маркетинг» створений для  здобувачів освіти, викладачів, а також практиків, які прагнуть  отримати фундаментальні знання та практичні навички в галузі  маркетингу.

Посібник висвітлює ключові концепції, принципи,  інструменти та стратегії маркетингової діяльності, необхідні для  ефективного управління бізнесом у сучасному  конкурентному середовищі.

Окремий акцент зроблено на практичних аспектах маркетингової  діяльності, що забезпечує можливість застосування отриманих знань у  реальних умовах.

Маркетинг - навчально-практичний посібник

Маркетинг - навчально-практичний посібник

Савченко С.О., Сукач О.М.
Рік видання: 2024 ISBN: 978-966-7812-63-8

Навчально-практичний посібник «Маркетинг» створений для здобувачів освіти, викладачів, а також практиків, які прагнуть отримати фундаментальні знання та практичні навички в галузі маркетингу. Посібник висвітлює ключові концепції, принципи, інструменти та стратегії маркетингової діяльності, необхідні для ефективного управління бізнесом у сучасному конкурентному середовищі. Окремий акцент зроблено на практичних аспектах маркетингової діяльності, що забезпечує можливість застосування отриманих знань у реальних умовах.