ЗАКРИТИ

Круглий стіл: «Інтерактивні курси для студентів з маркетингу в цифровій економіці»

Круглий стіл: «Інтерактивні курси для студентів з маркетингу в цифровій економіці»

24 вересня професор кафедри економіки, обліку та оподаткування  Ярмоленко Михайло Вікторович провів інтерактивне заняття зі студентами спеціальностей «економіка», «маркетинг», «менеджмент» та «фінанси» на тему «Маркетингові воронки у цифровій економіці».

Маркетингова воронка – це шлях потенційного користувача від моменту знайомства з цифровим продуктом до здійснення ним регулярних покупок. Студенти дізналися, що є ланцюжкові, якірні та «піратські» воронки.

М. В. Ярмоленко нещодавно як студент вивчив курс «Маркетинг у цифровій економіці» під час підвищення кваліфікації і отримав ліцензію на інтеграцію цього курсу у своєму закладі вищої освіти. Він під’єднав студентів уже як викладач до створеного ним курсу і запропонував їм виконати інтерактивні завдання модуля «Маркетингові воронки у цифровій економіці». Студенти із задоволенням слухали короткі відеолекції та відповідали на запитання після них. Крім цього, вони виконували тестові інтерактивні завдання і отримували бали. Відсоток успішності могли переглядати як самі студенти, так і викладач, який контролював успішність виконаних завдань та, за необхідності, вказував кожному конкретному студентові ті завдання, які треба виконати повторно, щоб підвищити підсумкову оцінку за заняття.

346824 (3)

«Піратська» воронка AARRR – воронка, яка включає такі складники: Acquisition (залучення користувачів), Activation (активація), Retention (повернення), Referral (рекомендації), Revenue (дохід). Означення «піратської» воронки дали самі студенти, вказавши, що її останнім етапом є часткове повернення витрачених коштів за цифровий продукт шляхом його реклами своїм друзям. Більшість студентів отримали більше 90% успішності, тобто «п’ятірки», хоча деякі студенти все ж набрали менше 60%, тобто отримали «двійки» з можливістю самостійно виконати завдання повторно і покращити успішність. Викладач, звісно, ці зміни помітить і фінальну оцінку за заняття поставить вищу.

346824 (2)