Креативні думки щодо створення бренду Черкащини сьогодні обговорювали студенти кафедри готельно-ресторанної справи та туризму Східноєвропейського університету з головою Асоціації гостинності Черкащини, директором туристичної компанії «Мандрівник» Валентиною Височин.
– Бренд – це ідея, яка об'єднує жителів області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ, – зауважила Валентина Височин. – Саме від молоді, яка творить історію сучасності, хотілося б почути цікаві думки стосовно слогану.
Студенти дізналися про умови конкурсу «Черкащина обирає слоган» та головний приз за найкращу ідею. На чолі з ректором вони радо підхопили цю ідею і вже на засіданні генерували неординарні підходи й бачення слогану.