Адміністратор ресторану ознайомила із концепцією закладу, інтер’єром, структурою і режимом роботи, матеріально-технічним забезпеченням, асортиментом продукції, основними і додатковими послугами. Студенти закріпили теоретичні знання з організації та моделювання процесу повсякденного обслуговування різних контингентів споживачів у ресторані. Також молодь довідалася про особливості організації проведення банкетів і прийомів.
Антоніна Яхтер, старший викладач і керівник проекту "Готельно-ресторанні практики", підкреслила, що головним завданням організації навчання студентів сфери обслуговування є використання традиційних й інноваційних форм і методів, які доповнюють один одного, становлять єдину систему освітнього процесу та забезпечують підготовку конкурентоспроможних висококваліфікованих фахівців.
Щира подяка адміністрації ресторану Storiеs за теплий прийом і співпрацю.