Виклики сучасності». Вони презентували страви різних областей України і вважають, що українська кухня — це багатовікова спадщина рецептур та традицій, яка відображає нашу національну ідентичність.
Проте, умови війни вплинули на наше життя, на розвиток ресторанного бізнесу та зумовили потреби у розвитку та популяризації української кухні і в Україні, і за кордоном. Розвиток готельно - ресторанної справи переживає нелегкі часи, але сміливо протистоїть викликам сьогодення.
У ці непрості часи змінилися підходи до вибору форматів закладів. Українські ресторатори віддають перевагу невеликим та гнучким форматам, таким як кав’ярні, пекарні та фастфуд, що обумовлено також і меншими інвестиціями. Навіть під час війни багато рестораторів та шеф-кухарів з України відкрили заклади української кухні за кордоном, адже сьогодні Україна, українська кухня потребує глобальної популяризації. Ресторани української кухні вже працюють: ресторан «Mriya» у Лондоні, перший в Японії ресторан української кухні «Смачного», також українські ресторани є у Швейцарії, Іспанії та багатьох інших країнах, що робить відомою Українську кухню за межами України.
Змінилися і тренди в їжі: зараз актуальною є проста, домашня їжа, оскільки продукти для таких страв є доступними, тому часто українські ресторатори віддають перевагу збереженню попиту на домашню їжу, створюючи цікаві меню саме з страв української кухні.
Студенти впевнені, що сьогодні необхідно продовжувати вивчати, досліджувати та розвивати українську кухню в контексті подальшого розвитку гастрономічного туризму в Україні. Українська гостинність та українська кухня — це не тільки смачні страви – це про нашу історію, культуру та національну гордість, яка має бути відома всьому цивілізованому світу…