Фаховий коледж — Спеціальність «Маркетинг»
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Кваліфікація: фаховий молодший бакалавр з маркетингу
Термін навчання:
на базі 9-ти класів - 2 роки 10 місяців
на базі 11-ти класів - 1 рік 10 місяців
Форма навчання
денна та заочна
Основними дисциплінами, які забезпечують теоретичну підготовку та здобуття практичних умінь і навичок за обраною спеціальністю і формують професійні компетенції є: «Комерційна діяльність», «Комерційне товарознавство», «Фінансовий облік», «Комунікаційна діяльність», «Інфраструктура товарного ринку», «Ринкові дослідження», «Підприємницька діяльність», «Ціноутворення, «Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності», «Менеджмент», «Маркетинг», «Податкова система», «Логістика», «Реклама і стимулювання продажу», «Товарна політика підприємства».
Фаховий молодший бакалавр з діджитал маркетингу розробляє тактичні та оперативні плани комерційної діяльності (планує потреби підприємства в матеріальних, фінансових, трудових ресурсах; обсяг випуску і збуту продукції, її асортимент та ціну, рекламну діяльність), розраховує потреби підприємства в матеріальних ресурсах (обґрунтовує обсяги та показники діяльності підприємства; напрями та засоби розширення ринків збуту; укладання комерційних угод на виробництво і постачання), аналізує резерви виробництва.
Основні посади, на яких може працювати фаховий молодший бакалавр з діджитал маркетингу:
- керівник виробничих підрозділів в оптовій і роздрібній торгівлі;
- начальник сектору з організації збуту та постачання товарів;
- заступник начальника відділу маркетингу;
- представник із реклами;
- комерційні та торгові агенти;
- товарознавець;
- агенти з комерційного обслуговування і торгівельні брокери;
- помічник начальника відділу логістики транспортного підприємства.