Сиволап Юлія Юріївна
Освіта
У 2008 році закінчила Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, отримала базову вищу освіту за спеціальністю «Маркетинг» ( кваліфікація - бакалавр з економіки).
У 2009 році закінчила Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, повну вищу освіту за спеціальністю «Маркетинг» ( кваліфікація - магістр з маркетингового менеджменту).
Стажування (підвищення кваліфікації)
- Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки», м. Київ 2019 р. Свідоцтво № 16051959 про підвищення кваліфікації (стажування) наукових працівників вищих навчальних закладів з питань економіки від 16.05.2019 р.(108 год.).
- Центр українсько-європейського наукового співробітництва «STEM-Освіта: науково-практичні аспекти та перспективи розвитку сучасної системи освіти» Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації 18 жовтня – 26 листопада 2021 року 6 кредитів ECTS (180 годин).
- Приватний навчальний заклад «Європейський університет». Підвищення кваліфікації «Цифрова трансформація вищої освіти». Свідоцтво ПК №24366800/000318-23, 180 академічних годин (6 кредитів ECTS), 12 травня 2023р.
Професійне зростання
Товарознавець мережі супермаркетів Spar (2006-2010 рр). 2010-2015 рр. – завідувач відділу, заступник керуючого супермаркет мережі «Сільпо», м. Черкаси. 2013-2017 рр. – інтернет-маркетолог веб-агенства «NeoPulse».
2017-2020 – викладач кафедри маркетингу, фінанси, банківської справи та страхування Східноєвропейського університету економіки і менеджменту.
2019-2020 року – Директор департаменту по роботі з іноземними студентами Східноєвропейського університету економіки і менеджменту.
З вересня 2020 року Директор департаменту по роботі з іноземними студентами, викладач кафедри маркетингу, фінансів, банківської справи і страхування Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова.
Наукові інтереси
Сучасні бізнес технології, електронна комерція, Didgital-маркетинг, реклама, зв’язки з громадськістю.
Викладає спецкурси для студентів економічних спеціальностей.
Навчальні курси, що викладає
Для студентів освітнього ступеня «бакалавр» – Інтернет-маркетинг, Маркетингові дослідження, Поведінка споживачів, Маркетингові комунікації.
Вибіркові публікації
Автор 20 публікацій, у тому числі співавтор 2 монографій.
- Сарана Л.А., Сиволап Ю.Ю. Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку. Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія: економіка і менеджмент. 2019. №2 (27). Фахове видання.
- Сиволап Ю.Ю. Цифровий маркетинг як інструмент управління підприємницькими структурами. Kornieiev,V.V., Pasichnyk, Yu.V., Radchenko, O.D. Khodzhaian, A. O. und andere (2020) Gesellschaftsrechtliche Transformationen von wirtschaftlichen Systemen in den Zeiten der Neo-Industrialisierung: Monographie (Dr. oec. Yu.V. Pasichnyk, Ed.). 700 s.
- Сиволап Ю.Ю., Сушко Н.В. Застосування маркетингових технологій у готельному бізнес. Latest Technologies of Neo-industrial Transformations: Financial, Legal and Sociological Aspects. Gutsalenko L., Liashenko V., Sukach O. and others: Collective monograph [Ed. by Doctor of Economics Sciences, Prof. Pasichnyk Yu.]. Austria. Shioda GmbH, Steyr , 2020. 380 р. (Рр. 362-370).
- Сиволап Ю.Ю. Перспективи та проблеми використання інтернет-маркетингу в малому бізнесі. Емерджентність економічних систем у сфері управління суспільним розвитком : збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 18-19 квітня 2018 р. Черкаси : СУЕМ, 2018. C.118-120
- Сиволап Ю.Ю. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми реалізації прав і свобод людини в умовах глобалізації : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Черкаси, 1-2 листопада 2018 року. Черкаси : СУЕМ, 2018.
- Сиволап Ю.Ю. Інтернет-торгівля як новація сучасної концепції маркетингу. Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, Херсон, 16-18 жовтня 2019 р. / Упоряд. Т. Казакова. Херсон, вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2019. 458 с. С. 248–250
- Сиволап Ю.Ю. Корпоративний брендинг як основа успіху організації. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)] / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк, 2020. 612 с. С. 127–129
- Сиволап Ю.Ю., Сушко Н.В. Застосування маркетингових інструментів у готельному бізнесі. Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2020 р. К.: НУХТ, 2020 р. 305 с.
- Сиволап Ю.Ю. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент управління підприємницькими структурами. Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Черкаси, 16–17 квітня 2020 року. Черкаси : СУЕМ, 2020. 557 с. С. 397-399.
- Сукач О.М., Савченко С.О., Сиволап Ю.Ю. Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживача. Економічний простір. Випуску №174/2021.
- Сиволап Ю.Ю. SMM маркетинг – сучасні реалії розвитку бізнесу Economic and legal principles of economic growth in the post-crisis period: collective monograph. / Pasichnyk Yu., Lyashenko V., Radchenko O., Sukach O. [Ed. by Doctor of Economics Sciences, Prof. Yu. Pasichnyk ]. 2021.
- Сукач О.М., Сиволап Ю.Ю. Маркетинговые технологии в банковской сфере. XVIII Международная научно-практическая конференция «Инжиниринг и управление: от теории к практике» 15 апреля 2021 г., г. Минск, 470 с. С.242-244.
- Савченко С.О., Сиволап Ю.Ю. Маркетингова політика обрання каналів розподілу. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Черкаси, 22 квітня 2021 року. Черкаси : Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, 2021. 281 с. С. 79–81.
- Сиволап Ю.Ю., Савченко С.О. Логістичний підхід у системі управління матеріальними потоками підприємства. Наукові та освітні трансформації в сучасному світі. Всеукраїнська міждисциплінарна науково-практична конференція 15 липня 2021 року м. Чернігів.
- Савченко С.О., Сиволап Ю.Ю. Сучасні стратегії гендерного маркетингу. Реалізація гендерної політики в умовах суспільних трансформацій: збірник тез доповідей учасників Науково-практичної конференції, Черкаси, 27 квітня 2023 р. Черкаси: Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, 2023. 252 с. С. 190-193. С. 109-111.