Вітаємо Савченка Сергія Олеговича, першого проректора, професора, доктора економічних наук та Сукач Олену Миколаївну, кандидата економічних наук, доцента, завідувача кафедрою фінансів Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова із виходом навчально-практичного посібника по маркетингу.
Навчально-практичний посібник «Маркетинг» створений для здобувачів освіти, викладачів, а також практиків, які прагнуть отримати фундаментальні знання та практичні навички в галузі маркетингу.
Посібник висвітлює ключові концепції, принципи, інструменти та стратегії маркетингової діяльності, необхідні для ефективного управління бізнесом у сучасному конкурентному середовищі.
Окремий акцент зроблено на практичних аспектах маркетингової діяльності, що забезпечує можливість застосування отриманих знань у реальних умовах.
Маркетинг - навчально-практичний посібник
Савченко С.О., Сукач О.М.
Рік видання: 2024 ISBN: 978-966-7812-63-8
Навчально-практичний посібник «Маркетинг» створений для здобувачів освіти, викладачів, а також практиків, які прагнуть отримати фундаментальні знання та практичні навички в галузі маркетингу. Посібник висвітлює ключові концепції, принципи, інструменти та стратегії маркетингової діяльності, необхідні для ефективного управління бізнесом у сучасному конкурентному середовищі. Окремий акцент зроблено на практичних аспектах маркетингової діяльності, що забезпечує можливість застосування отриманих знань у реальних умовах.