24 вересня професор кафедри економіки, обліку та оподаткування Ярмоленко Михайло Вікторович провів інтерактивне заняття зі студентами спеціальностей «економіка», «маркетинг», «менеджмент» та «фінанси» на тему «Маркетингові воронки у цифровій економіці».
Маркетингова воронка – це шлях потенційного користувача від моменту знайомства з цифровим продуктом до здійснення ним регулярних покупок. Студенти дізналися, що є ланцюжкові, якірні та «піратські» воронки.
М. В. Ярмоленко нещодавно як студент вивчив курс «Маркетинг у цифровій економіці» під час підвищення кваліфікації і отримав ліцензію на інтеграцію цього курсу у своєму закладі вищої освіти. Він під’єднав студентів уже як викладач до створеного ним курсу і запропонував їм виконати інтерактивні завдання модуля «Маркетингові воронки у цифровій економіці». Студенти із задоволенням слухали короткі відеолекції та відповідали на запитання після них. Крім цього, вони виконували тестові інтерактивні завдання і отримували бали. Відсоток успішності могли переглядати як самі студенти, так і викладач, який контролював успішність виконаних завдань та, за необхідності, вказував кожному конкретному студентові ті завдання, які треба виконати повторно, щоб підвищити підсумкову оцінку за заняття.
«Піратська» воронка AARRR – воронка, яка включає такі складники: Acquisition (залучення користувачів), Activation (активація), Retention (повернення), Referral (рекомендації), Revenue (дохід). Означення «піратської» воронки дали самі студенти, вказавши, що її останнім етапом є часткове повернення витрачених коштів за цифровий продукт шляхом його реклами своїм друзям. Більшість студентів отримали більше 90% успішності, тобто «п’ятірки», хоча деякі студенти все ж набрали менше 60%, тобто отримали «двійки» з можливістю самостійно виконати завдання повторно і покращити успішність. Викладач, звісно, ці зміни помітить і фінальну оцінку за заняття поставить вищу.
Метою заходу було поглиблення практичної складової фахової освіти та надання студентам актуальної інформації про особливості професійної діяльності в правоохоронній системі.
Вебінар «АІ для соцмереж, бізнесу та життя» для студентів спеціальностей «Маркетинг» та «Економіка» Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова.
Ця Угода має на меті встановлення партнерських відносин між Східноєвропейським університетом імені Рауфа Аблязова та Територіальним центром надання соціальних послуг.