Лекцію відвідали здобувачі вищої освіти першого курсу освітньої програми «Цифрова економіка». Також до лекції приєднались студенти спеціальностей «Маркетинг», «Бізнес-адміністрування».
На лекції розкрито основні поняття поведінкової економіки, яка вивчає вплив соціальних, когнітивних та емоційних чинників на прийняття економічних рішень окремими особами та установами, а також наслідки цього впливу на ринкові складові (ціни, прибуток, розміщення ресурсів).
Одним з головних аспектів поведінкової економіки є розуміння помилок у прийнятті рішень, що допускають люди. Зокрема, розрив у поведінці людей між їх намірами та реальними діями. Практично усі описані теорії, які були відкриті та досліджені науковцями в лабораторних умовах щодо поведінкової економіки можна застосувати в умовах реального життя та до реального бізнесу. Студенти отримали сучасні знання з розвитку економічної теорії.