Щоденно на ньому виходять актуальні новини, проводяться ефіри з відомими представниками політичного істеблішменту, бізнесменами чи культурними діячами.
Щоденно на ньому виходять понад тридцять унікальних матеріалів.
Студенти маркетологи отримали надзвичайну можливість розширити свої знання та практичний досвід, відвідавши телеканал “ВІККА”. Під час цього заходу здобувачі освіти мали нагоду поглибити своє розуміння процесів, що відбуваються за кулісами телевізійного виробництва. Протягом години студенти ознайомилися з робочим процесом на телеканалі, спостерігали за роботою журналістів, телеведучих, операторів і редакторів. Цей візит дав можливість не лише пізнати теоретичні аспекти журналістики, але й побачити, як телеканал виглядає зсередини та спробувати себе в ролі ведучого та дублера новин. Для студентів ця подія стала важливим кроком вперед у їхньому, надихнула на подальше вивчення маркетингу, як складової журналістської майстерності та дала можливість побачити, яким чином журналісти допомагають сформувати загальну інформаційну картину світу через призму медіа.
Своїм досвідом роботи з студентами поділився Генеральний директор ТРК ВІККА Сергій Кузляєв
Студенти та викладачі були приємно вражені атмосферою, яка панує на каналі, адже весь простір сучасний та оригінальний.