Гейміфікація освітнього процесу на заняттях з іноземної мови

Гейміфікація освітнього процесу на заняттях з іноземної мови

Кафедра теорії і практики перекладу та іноземних мов провела семінар, присвячений гейміфікації освітнього процесу.

Викладачі та студенти дійшли висновку, що гра - це ідеальна навчальне середовище з вбудованим дозволом на помилку; спонукає мислити нестандартно і розвивати самоконтроль. Гру можна застосовувати на етапі warming up, lead in, vocabulary or grammar presentation, vocabulary or grammar practice.
Ні для кого не секрет, що ефективні заняття мають супроводжуватися наочністю. І це логічно! Адже студентам до вподоби яскраві зображення, відео, інфографіки, анімації та діаграми. Інтерактивний контент візуалізації став трендовим! Саме гейміфікація з застосування цифрових інструментів як офлайн, так і онлайн, робить практичні заняття інтерактивними, цікавими, такими, які розвивають комунікативні компетентності.