Аналітичні метрики як детерминант ефективного розвитку цифрової економіки

Аналітичні метрики як детерминант ефективного розвитку цифрової економіки

15 травня 2024 року професор кафедри економіки, обліку і оподаткування Ярмоленко Михайло Вікторович провів відкриту лекцію на тему: «Аналітичні метрики як детермінат розвитку цифрової економіки». На лекції були присутні здобувачі вищої освіти 1-3 курсів освітньої програми «Цифрова економіка».

Студенти отримали знання як перейти від аналізу на емоційному та інтуїтивному способі мислення до аналізу на обдуманому, логічному підході, який потрібно використовувати для розв'язування складніших завдань, з якими стикаються здобувачі освітньої програми «Цифрова економіка».
Оцінка метрик дозволяє визначати, чи покриває наш прибуток витрати, які йдуть на розробку продукту та маркетинг, розуміти особливості поведінки користувачів, їхні смаки та вподобання, що допомагає оптимізувати та вдосконалювати позиціонування, ключові меседжі та маркетингову стратегію, аналізувати конкурентів, порівнювати власні показники та знаходити точки для розвитку й покращення продукту й маркетингової стратегії, досліджувати успішність конкретних рекламних кампаній, постійно вдосконалюватись: Регулярне відслідковування метрик дозволяє тримати руку на пульсі та покращувати маркетингову стратегію відповідно до потреб ринку.