Сергій Шамара записав відео, в якому наголошує на необхідності в сучасних освітянських умовах розвивати у школярах і студентах потяг до розширення світогляду та загальної ерудованості.

“Давно минули ті часи, коли ми орієнтуємося лише на шкільну програму, – говорить ректор. – Учень повинен розвиватися за всіма дисциплінами, щоб з отриманням диплома хоча б молодшого бакалавра розуміти, яка професія йому до снаги”.

news/2020/04/4334427.jpg

Про таку мотивацію ректор Східноєвропейського університету вкотре наголошує після того, як спільно з учнями Черкащини вони здобули 2-ге місце та цінні призи на престижному Всеукраїнському конкурсі з (пере)осмислення історичної спадщини СССР. Десятикласниці Ксенія Баранюк і Єлизавета Короп (із Черкаської гімназії №9), Альона Дриль (Копіюватський НВК Монастирищенського району) від осені 2019 р. готували кожна свій проект з історії повсякдення 1920–1980-х рр. до обласного конкурсу Малої академії наук, де посіли відповідно перше і два других місця.

За підсумками цікавої пошукової роботи вони об’єдналися в один проект і вдосконалили його для подачі навесні 2020 р. на згаданий вище конкурс. І знову перемогли: тепер спільно. Сергій Шамара мотивує: “Наш заклад має позицію і я особисто переконаний, що кожна навіть шкільна дисципліна повинна давати учню широке знайомство з різними галузями знань. У нашому випадку через історію повсякдення ми змогли побачити і стан тогочасної економіки, і правової захищеності громадян, і рівень менеджменту в СССР. Наступного року ми плануємо при Коледжі економіки і управління відкрити гурток повсякденної історії, який об’єднає ще більше зацікавлених у позашкільній роботі учнів. Насправді вони роблять ще й надзвичайно корисну суспільну справу. Чого варті лишень задокументовані цього року спогади про “совєтську дійсність” 100-літньої бабусі... Батьків теж закликаю – розвивайте своїх дітей. Ми допоможемо”.

Проект олюднених історій (зокрема щоденник і презентацію) можна переглянути тут.