Студенти Східноєвропейського пропонують нові бізнес-ідеї

Студенти Східноєвропейського пропонують нові бізнес-ідеї

Власні підприємницькі ініціативи студенти Східноєвропейського університету презентували під час конкурсу бізнес-планів, організованому Інститутом економіки.

Мета конкурсу – надати можливість студентам розкрити свій творчий потенціал, застосувати отримані знання у процесі бізнес-планування і моделювання, а також заявити про себе як про перспективних фахівців.

Конкурс проводився у два етапи. На першому етапі викладачі провели відбір і оцінку бізнес-планів, а на другому – відбувся їхній захист.

Після відбіркового туру до конкурсу було представлено 8 робіт, які відповідали вимогам щодо структури бізнес-плану, реалістичності ідеї та наявності чіткого фінансово-економічного обґрунтування. До фіналу змагання, що відбувся 13 листопада, журі відібрало 5 кращих проектів.

Актуальними і цікавими були презентовані роботи: «Шиншиловодство як вигідний бізнес», «Відкриття цеху аерографічного розпису на базі «Черкаси-АВТО» «Відкриття у м. Черкаси спеціалізованого закладу з продажу кавових напоїв Blackcoffee» та інші. Студенти відповідально підійшли до завдання і гідно захистили свої напрацювання.

Сподіваємося, що всі представлені ідеї розвитку бізнесу будуть у майбутньому впроваджені в практичну підприємницьку діяльність.

Усім фіналістам вручили сертифікат учасника конкурсу, а переможців нагородять завтра, під час урочистих заходів із нагоди Дня студента.