Військово-польові збори в СУРА
Навчальні військово-польові збори — це більше, ніж навчання. Це досвід, дисципліна та підготовка до реальних викликів.
У СУРА на кафедрі економіки, маркетингу, обліку і оподаткування відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» ОПП «Цифрова економіка».
Здобувачі під керівництвом доктора економічних наук, професора Ус Галини Олександрівни та кандидата економічних наук, доцента Манькути Яни Миколаївни продемонстрували високий рівень теоретичної та практичної підготовки, висвітлили актуальні теми щодо цифровізації окремих напрямків економіки.
Окремо слід відзначити роботи студентів Кужима Іллі Олександровича «Моделювання інформаційного забезпечення організації електронного урядування України в умовах цифрових трансформацій» та Кузуба Олександра Олександровича «Моделювання смарт-контрактів з використанням штучного інтелекту як драйвер цифрових фінансових активів підприємства на основі блокчейн-технології».
Здобувачі впевнено відповідали на уточнюючі запитання членів комісії, презентували власні дослідження та розробки.
Члени комісії відзначили ґрунтовність наукових досліджень здобувачів вищої освіти. Магістранти апробували наукові дослідження на науково-практичних конференціях у вигляді тез доповідей.
Ми пишаємося нашими випускниками та бажаємо подальших звершень та надали рекомендації продовжувати навчання на третьому освітньо-науковому рівні освіти.
Бажаємо успіхів нашим випускникам у майбутньому!
Навчальні військово-польові збори — це більше, ніж навчання. Це досвід, дисципліна та підготовка до реальних викликів.
Під егідою Черкаського відділення САУ 21 травня відбувся іміджевий захід "Парадокси наукової візії реальності, або такий крінж, що аж вайб...".
З нагоди Дня науки на базі кафедри менеджменту і адміністрування та кафедри фінансів відбулося міждисциплінарне засідання наукових гуртків «Менеджер» та «Фінансовий консультант». Метою заходу стало поєднання наукових підходів у сфері управління та фінансів, стимулювання дослідницької активності студентів і формування навичок міждисциплінарного аналізу.