Презентація вибіркових дисциплін – крок до свідомого вибору
06 травня на кафедрі економіки, маркетингу, обліку і оподаткування відбулася презентація вибіркових дисциплін освітньо-професійної програми «Цифрова економіка».
06 травня на кафедрі економіки, маркетингу, обліку і оподаткування відбулася презентація вибіркових дисциплін освітньо-професійної програми «Цифрова економіка».
Поєднання фізичного та віртуального світів в звичайних побутових пристроях сьогодні здається буденністю. "Розумні" будинки й міста, склади і транспорт, а також фітнес-браслети, трекери, смарт-годинники та інші гаджети – всі вони давно стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя.
Read MoreКомп’ютерні комунікації та комп’ютерні мережі – фундамент для цифрової економіки.
Read More31 березня 2025 р. відбулося чергове засідання деканату Факультету економіки і менеджменту за участю декана факультету, заступників декана, завідувачів кафедр.
Read MoreСтуденти кафедри економіки, маркетингу, обліку і оподаткування брали участь в онлайн-вебінарі «Введення в Machine Learning та Data Science»
Read MoreЗахист кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня магістр за спеціальністю 075 "Маркетинг"!
Read MoreУ СУРА на кафедрі економіки, маркетингу, обліку і оподаткування відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» ОПП «Цифрова економіка».
Read MoreВітаємо викладача Східноєвропейського Університету імені Рауфа Аблязова Сиволап Юлію Юріївну з успішним захистом дисертаційного дослідження!
Read More03 грудня 2024 року студенти та викладачі кафедри економіки, маркетингу, обліку і оподаткування брали участь у вебінарі «Ключові ІТ-контракти та що про них треба знати»
Read More29 листопада 2024 року відбулась EPAM AUTUMN DATA CONFERENCE – провідна онлайн-подія з експертами з усього світу.
Read MoreОтже, ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА…
Read More24 вересня професор кафедри економіки, обліку та оподаткування Ярмоленко Михайло Вікторович провів інтерактивне заняття зі студентами спеціальностей «економіка», «маркетинг», «менеджмент» та «фінанси» на тему «Маркетингові воронки у цифровій економіці».
Read More