Студенти СУЕМ спробували себе в ролі міністрів країн Євросоюзу

Студенти СУЕМ спробували себе в ролі міністрів країн Євросоюзу

20 травня у великій сесійній залі Черкаської обласної ради в рамках відзначення Дня Європи відбулося навчальне моделювання засідання Ради Європейського Союзу, організоване обласним молодіжним ресурсним центром.

У моделюванні взяла участь креативна творча молодь Черкащини, серед яких були і студенти Східноєвропейського університету.

Із вітальними словами виступили начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Максим Зеленський і директор обласного молодіжного ресурсного центру Тетяна Артеменко. У своїх виступах вони закликали студентів бути активними, відстоювати власну думку і не забувати про те, що їхнє майбутнє залежить від них самих.

Моделювання засідання Ради Євросоюзу відбувалося у вигляді інтелектуальної гри, яка відтворювала принципи роботи Ради міністрів закордонних справ ЄС. На місці міністрів були студенти, які представляли позиції держав щодо стану дотримання Мінських домовленостей у зоні конфлікту.

Студенти Східноєвропейського університету миттєво вжилися в ролі міністрів. Вони активно задавали питання та дискутували з опонентами, відстоюючи точку зору країни, яку представляли.

За результатами обговорення сформувалося три коаліції: проукраїнська, проросійська та країни, що зберігають нейтральну позицію в україно-російському конфлікті. Найтяжче довелося студентам, які були «міністрами» проросійсько налаштованих країн. Однак вони не розгубилися і гідно провели дискусію із представниками протилежних поглядів.

Після запальних дебатів учасникам все ж таки вдалося досягнути консенсусу та прийняти спільну резолюцію щодо невиконання Мінських домовленостей Російською Федерацією та терористичними угрупуваннями.

Наприкінці зустрічі студенти подякували організаторам за цікаву гру та висловили побажання частіше проводити подібні заходи.

Досвід участі в інтелектуальних іграх допоможе студентам впевненіше почуватися та швидко орієнтуватися при обговоренні будь-якої теми, правильно формулювати питання, розвивати ораторські здібності та логічне мислення, закріпити й розширити набуті знання.