Круглий стіл на тему: «Культура мислення в педагогічної діяльності викладача вищої школи»

Круглий стіл на тему: «Культура мислення в педагогічної діяльності викладача вищої школи»

24 квітня 2012 року, в рамках Школи педагогічної майстерності, відбувся круглий стіл, на тему: «Культура мислення в педагогічної діяльності викладача вищої школи».

Метою круглого столу було визначено формування культури мислення суб’єкту педагогічного процесу на основі сучасних наукових досліджень.

В засіданні круглого столу прийняли участь науково-педагогічні працівники університету, зокрема слухачі Школи педагогічної майстерності.

До складу організаційного комітету увійшли: Оксьом І.Г., к.ю.н., директор ІДУП, Чудаєва І.Б.,к.т.н., директор інституту менеджменту, Ус Г.О., к.т.н., директор інституту економіки, Захарова І.В., к.і.н., заступник голови НМР СУЕМ, Данілова Н.О.,к.ф.н., професор кафедри, Черкашина Т.В.,к.п.н., керівник ШПМ, зав. кафедри.

Засідання круглого столу відкрила керівник ШПМ Т.В. Черкашина. Підкреслила актуальність досліджуваної проблеми та практичну цінність застосування системи самопізнання в педагогічній діяльності викладача вищої школи.

До обговорення було запропоновано такі питання:
1. Самопізнання як чинник педагогічної діяльності викладача вищої школи. Культура досягнення мети;
2. Культура незгоди;
3. Подолання: досвід помилок та досягнень в контексті культури родинних стосунків;
4. Роздуми та логіка дій;
5. Потрясіння як спосіб пізнання особистісних якостей.

Під час проведення круглого столу учасники виявили активність, обізнаність з предмету обговорення, вміння володіти культурою слова. Продовж всього семінару велась активна наукова дискусія.

За підсумками наукового обговорення було прийнято рішення щодо поширення практики проведення Круглих столів з формування культури взаємин суб’єктів педагогічного процесу вищої школи, узагальнення досвіду їх проведення, з подальшим виданням методичних рекомендацій. А також було надано рекомендації стосовно впровадження в навчально-виховний процес методики формування культури міжособистісних стосунків, зокрема культури слова, культури дій, культури емоцій, культури думок.