Виховна робота
Студентський вік є періодом пошуків самоствердження і самостійності, вдосконалення і формування соціальної зрілості, розвитку мислення і образу поведінки, тобто періодом, який суттєво впливає на подальші роки життя
Особливий вік, за чарівністю та привабливістю якого проглядаються труднощі і протиріччя бурхливого процесу розвитку особистості.
Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова одним із пріоритетних завдань визначає створення сприятливого виховного середовища, яке б забезпечувало формування всебічно й гармонійно розвиненої людини
Виховна робота
Східноєвропейського університету імені Рауфа Аблязова …
Основна мета
Виховання духовно багатої особистості, громадянина України, формування висококваліфікованого фахівця, здатного до самоосвіти, до творчої самостійної діяльності, до гармонізації взаємовідносин із навколишнім середовищем
Принципи виховної роботи
-
демократичності – визнанні академічною спільнотою права кожного на свободу виявлення своєї творчої індивідуальності, усунення авторитарних методів виховання
-
гуманізації – створенні умов для особистісної самореалізації, формуванні людяної, щирої, доброзичливої, милосердної особистості
-
єдності навчальної та виховної діяльності – консолідації студентства та науково-педагогічних працівників у єдину академічну спільноту, об’єднану спільною мораллю та ідеями
-
послідовності, системності і наскрізності – привнесенні виховних аспектів у всі форми освітнього процесу, зв’язок виховання з життям, трудовою діяльністю народу та продуктивною працею
-
диференціації та індивідуалізації виховного процесу – врахуванні у виховній діяльності рівнів фізичного, духовного, психічного, соціального, інтелектуального розвитку студентів, стимулюванні їхньої активності та розкритті творчої індивідуальності
-
єдності теорії та практики – реалізації набутих студентами знань, умінь і навичок на практиці, включаючи самоврядну та громадську діяльність
-
природовідповідності – врахуванні багатогранної і цілісної природи людини, вікових та індивідуальних, соціально-психологічних особливостей студентів
-
пріоритету правової свідомості – вихованні поваги до конституційних прав та свобод людини
Напрями навчально-виховної діяльність
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
- формування національної свідомості і відповідальності за долю України
- виховання любові до рідної землі, її історії, відновлення і збереження історичної пам’яті
- культивування кращих рис української ментальності (працелюбності, індивідуальної свободи, глибокого зв’язку з природою та ін.)
- виховання бережливого ставлення до національного багатства країни, мови, культури, традицій
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ
- розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення
- виховання потреби самостійно здобувати знання та готовності до застосування знань, умінь у практичній діяльності
- реалізація особистісного життєвого вибору та побудова професійної кар’єри на основі здібностей і знань, умінь і навичок
- виховання здатності формувати та відстоювати власну позицію
- формування особистісного світогляду як проекції узагальненого світосприймання
ГРОМАДЯНСЬКО-ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ
- прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина
- виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів України
- виховання громадянського обов’язку перед Україною, суспільством
- формування політичної та правової культури особистості
- соціальний захист студентів
- залучення студентської молоді до участі у доброчинних акціях і розвитку волонтерського руху
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
- формування почуття власної гідності, честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни
- формування моральної культури особистості, засвоєння моральних норм, принципів, категорій, ідеалів суспільства на рівні власних переконань
- становлення етики міжетнічних відносин та культури міжнаціональних стосунків
ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
- формування основ глобального екологічного мислення та екологічної культури
- оволодіння знаннями та практичними вміннями раціонального природокористування
- виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство
- виховання готовності до активної екологічної та природоохоронної діяльності
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
- розвиток естетичних потреб і почуттів, художніх здібностей і творчої діяльності
- формування у молоді естетичних поглядів, смаків, які ґрунтуються на українських народних традиціях та кращих надбаннях світової культури
- вироблення умінь примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті
ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ
- формування особистості, яка свідомо та творчо ставиться до праці в умовах ринкової економіки
- формування почуття господаря та господарської відповідальності
- розвиток умінь самостійно та ефективно працювати
ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТА УТВЕРДЖЕННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ
- виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, здорового способу життя
- фізичне, духовне та психічне загартування
- формування потреби у безпечній поведінці, протидія та запобігання негативним звичкам, профілактика захворювань
- створення умов для активного відпочинку студентів
!!! Ми працюємо над тим аби виховати нове покоління достойними громадянами своєї держави – України