Дистанційне навчання

СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ РАУФА АБЛЯЗОВА
ВИКОРИСТОВУЄ ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ІНТЕНСИВНОГО НАВЧАННЯ
СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ, ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ

СДН "Прометей"

 

Дистанційна освіта – відмінний спосіб підвищити кваліфікацію або отримати нову спеціальність, не виходячи з дому. Відмінність від традиційних форм навчання полягає, як нескладно здогадатися, в тому, що заняття проходять віддалено від викладача.

Дистанційне навчання – технологія, що базується на принципах відкритого навчання, і яка широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та створює за допомогою сучасних телекомунікацій інформаційне освітнє середовище для вивчення навчального матеріалу та спілкування.

Дистанційне навчання – сукупність засобів, що забезпечують доставку основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивну взаємодію з викладачами, надання студентам можливості самостійної роботи з освоєння навчального матеріалу...

ОТРИМАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ 365 ДНІВ × 24 ГОДИНИ З БУДЬ-ЯКОГО МІСЦЯ НА ЗЕМЛІ 

6 «казок» про дистанційне навчання

1. Такий диплом не ціниться – завжди було важливо, де отримано диплом. Якщо це нікому невідомий заклад десь на краю Землі, з сумнівною репутацією, то навіть 2 диплома денного відділення цього закладу не сприйматимуть серйозно. Інша справа – відомий столичний ВНЗ.

2. Дистанційно навчатися непросто – для того, щоб навчатися через Інтернет, не потрібно бути гуру програмування в третьому поколінні. Достатньо бути грамотним і вміти користуватися Інтернетом.

3. Таке навчання коштує дорого – це далеко від правди. Якщо порахувати, скільки витрачено на столичну денну освіту рівноцінного рівня, різниця в ціні виявиться значною. До того ж, навчаючись дистанційно, можна працювати у звичному режимі.

4. Таке навчання не дає знань – якщо немає розуміння та мотивації, то й денне відділення з найстрогішою дисципліною не допоможе. Хто хоче навчатися – шукає спосіб, хто не хоче – причину. А доступ до знань – необмежений.

5. Немає достатнього спілкування – скоріше навпаки, його навіть забагато. Зв’язатися з викладачем через чат, форум, Інтернет-телефонію легше, ніж караулити його годинами на кафедрі. З однокурсниками взагалі можна спілкуватися годинами щодня – був би на це час і бажання.

6. Немає контролю – серйозні ВНЗ мають чіткий графік лекцій, семінарів, консультацій, екзаменів. Якщо ви не будете їх відвідувати й складати все вчасно, вас просто відрахують. Жодної «халяви».

Університет використовує спеціалізоване програмне забезпечення СДН «Прометей»:

  • навчання і оцінка знань в середовищі Інтернет, в корпоративних і локальних мережах
  • розподіл прав доступу до освітніх ресурсів і засобів управління системою
  • ведення журналів активності користувачів навчального комплексу 
  • розмежування взаємодії учасників освітнього процесу
  • управління навчальним процесом

Електронні компоненти навчально-методичних комплексів розміщуються в єдиному інформаційно-освітньому середовищі університету на базі віртуального навчального середовища СДН «Прометей»

У системі дистанційного навчання «Прометей» представлено більше 2500 електронних навчально-методичних комплексів, близько 900 дисциплін, для яких запроваджена система тестування, база даних постійно оновлюється

ЦЕНТР ДИСТАНЦІЙНО-ЗАОЧНОГО НАВЧАННЯ

 

 

МАНЬКУТА ЯНА МИКОЛАЇВНА

Начальник центру дистанційного заочного навчання

 

 

КОРНІЄНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

Старший інспектор з навчально-методичної роботи

 

 Наша адреса: м. Черкаси, вул. Нечуя-Левицького, 16, каб. 35.

 Електронна адресаcdzn@suem.edu.ua, yana.mankuta.suem@gmail.com.